چک نویس

TODAY...MAYBE IS TIME FOR MIRACES

چک نویس

TODAY...MAYBE IS TIME FOR MIRACES

سلام به همه


میدونم که خیلی وقته سری نزدم...بهتره بگم اصلا یادم رفته بود که وبلاگی دارم!!!


خب باید بگم که امتحاناتم رو دادم قبول شدم الانم دارم در مقطع ژیش دانشگاهی میدرسم


امروز هم ثبت نام کردم برای کنکور سراسری.... کم و بیش هم یه سرکی به اینترنت میزنیم


قول میدم دیگه دیر نکنم و مطالب باحالی بذارم


تو این مدت که نیومدم چقدر اتفاق افتاد!!!


مصر و لیبی و تونس انقلاب کردن! هری ژاتر برای همیشه تموم شد! گوگل ژلاس تاسیس شد! استیو جابز فوت کرد! ولی بیشترش به ما ربطی نداره چون داریم زندگی خودمونو میکنیم و باید کیف دنیا رو بکنیم یه شعری هست که میگه (البته نمیدونم قبلا گذاشتمش یا نه؟؟)


عالم همه هیچ و اهل عالم همه هیچ

ای هیچ برای هیچ با هیچ مپیچ

دانی که ز آدمی چه ماند ژس مرگ؟

لطف است و محبت است و باقی همه هیچ


دوستون دارم منتظر نظراتتونم